Biuro Obsługi Klienta

twój klient dobrze poinformowany

Zamówienia on-line

Dzięki zamówieniom on-line skorzystasz z szeregu udogodnień. Pracę drukarni usprawni automatyzacja wysyłania klientowi wiadomości na poszczególnych etapach zamówienia. Otrzyma w nich powiadomienia o płatnościach, problemach z plikami, czasie realizacji i informacje o odbiorze zamówionych produktów. Ułatwia to pracę biura obsługi, oszczędza czas i wspiera wizerunek profesjonalnej obsługi.

automatyczna_wysylka
automatyczna_wysylka

Automatyczna wysyłka zamówienia

Kontrola wysyłki zamyka proces produkcji. Informacje o zamówieniu oraz sposobie jego dostarczenia muszą trafić do klienta. Dzięki PrintOnowi możesz to robić automatycznie!

Stop segregatorom,
czyli sprawna archiwizacja zleceń

Dane dotyczące zamówień trafiają dzięki PrintOnowi do wirtualnej chmury. W efekcie otrzymasz szybki dostęp do detali zamówień i historii obsługi. Możesz sprawdzić liczbę zamówień, wykonanych kalkulacji oraz przekazać ponownie do produkcji zlecenie z archiwum. To wygodny i uniwersalny sposób dostępu do ważnych danych.

automatyczna_wysylka
automatyczna_wysylka

Prosta obsługa kalkulacji

Drukarnie żyją z zapytań ofertowych. PrintOn pozwoli Ci na łatwe przygotowanie oferty i wysłanie jej w formie wiadomości systemowej wraz z aktywnym linkiem przekierowującym do sklepu. Klient pyta o różne opcje? Nie ma problemu. W jednej wiadomości zawrzesz różne opcje, np. nakłady. Dzięki archiwizacji w prosty sposób wykorzystasz ponownie już raz wykonaną kalkulację. Możesz również zamienić ją na zamówienie. Proste? Proste!

Wirtualny wizytownik

To kompendium wiedzy o zamówieniach klienta, zapytaniach kalkulacyjnych które złożył, przydzielonych statusach i rabatach. Dowiesz się wszystkiego o swoim kliencie, łatwo skontrolujesz zamówienia i jeszcze lepiej dopasujesz ofertę do jego potrzeb

automatyczna_wysylka